2013. jan. 15.

Rob: Golden Globe díjátadón /interjúk, videók/

A Golden Globe díjátadón készült videókat itt megtaláljátok. :)


Interjú Robbal:
Fordítás: (Rob a filmjéről beszél, amit nemsokára kezd el forgatni. :) )


Kérdés: Ausztráliába mész nemsokára, ugye?
Rob: Igen, néhány nap múlva.

K: Tudnál mondani egy kicsit többet erről?
R: 20 évvel később játszódik Ausztráliában. Alapvetően én egy amerikait játszom, akinek a bátyja egy bűnbandában van benne, Ausztráliában. Guy Pearce karaktere kicsit elrabol, hogy megpróbáljam megtalálni a bátyám. Egyébként ez nagyon bonyolult. De nagyon király. Nagyon szórakoztató.

K: Hogyan készülsz fel egy ilyen éjszakára, mint amilyen ez? Díjat fogsz átadni az Oscar-on, illetve ma este is, hogyan lehet erre felkészülni?
R: Nem tudsz! Lehetetlen! Ilyenkor mindig nagyon ideges vagyok. Amíg ki nem szállok az autóból, addig totálosan idegbeteg vagyok. :)

K: Mire gondolsz ilyenkor?
R: Ááá most már jól vagyok! :D

K: Miért (vagy ideges)?
R: Fogalmam sincs. Furcsa, hogy nem vagyok túl jó... Nem vagyok jó az emberekkel.

Következő kérdés: Ott van ugyebár az őrült Twilight vörös szőnyeges események. Gondolom ez egy teljesen más érzés, mint például Glenn Close mellett állni.
R: Nem, ez csodálatos. Úgy érzed  magad, mintha...olyan mintha kevesebb felelősséggel járna ez az egész..


(Saját fordítás. Előre is bocsánat, ha valamit máshogy fordítottam. Nyugodtan szóljatok, és javítok!:) ~szerk.)

(Angol szöveget ITT elolvashatjátok.)


Vörös szőnyeges videók:






Rob és Amanda S. átadja Quentin Tarantino-nak a díjat:






(Forrás:RPLife)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése