2013. febr. 25.

Fordítás: Breaking Dawn part 1. Convention Los Angelesben (2011)

Hoztam nektek a megígért fordítást a Los Angeles-i BD part 1. Convention-ról. :)




Videók:

Kétfélét hozok, mivel a "My boyfriend is English" részt mikor bekiabálják, nem lehet látni Kristen és Rob reakcióját. Illetve ha esetleg valamelyik nem működne, akkor megtudjátok nézni a másikon végig. ;)

#1Videók: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, <- (6. résznél van a "my boyfriend is English)
#2Videók: 1, 2, 3,


A fordításért már most bocsi! :D Nem vagyok jó angolból, azért megpróbáltam nektek hozni...valamit. :)



BD LA Convention (2011)
(Részben innen szedtem az angol szöveget, szóval ha valakit érdekel katt: ide!)




Kérdés: Melyik volt a legviccesebb emléketek a forgatásról?
Bill: Az utolsó jelenetet forgattuk. Rob is ott volt a forgatáson. Mindenki egy kicsit elérzékenyült. Épp kiabáltam, hogy "Felvétel!", Jacob a farkasok után futott, mire Kristen elkezdett Taylor után szaladni, közben azt kiabálta:  Jacob, hibát követtem el!"... :D (ez annál a résznél volt, mikor Edward megmutatta Bellának a másik ajándékát, vagyis hogy Jacob is eljött az esküvőre...)

Kérdés: Milyen volt együtt dolgozni Mackenzie-vel?
Kristen: Nagyon szerettem együtt dolgozni Mackenzie-vel. Idősebb nálam.(nevet).. Fiatal voltam, mikor elkezdtem ezt az egészet. Vicces, mindig ok nélkül aggódtam miatta. Pedig tökéletesen jól van... :D

Kérdés: Mit fogtok a legjobban hiányolni, most hogy vége az egész forgatásnak?
Rob: Titeket srácok! Mi szinte együtt nőttünk fel. Én már egy férfi lettem....de ezek a srácok..még csak gyerekek...! :D Szinte láttam őket felnőni.. :D Taylor...csak egy.. "kisfiú volt hosszú parókával". És Kristen pedig...olyan.... Miért is folytatom ezt az egész, teljesen nevetséges..! :D Neeem, egyébként hatalmas barátság alakult ki köztünk, és együtt mentünk át ezen a hihetetlenül szürreális utazáson a Twilight óta.. :)

A legnagyobb bók amit valaha egy rajongótól kaptak:
Rob: Bill? (nevet) :D
Bill: Oh, soha nem kaptam! :D
Taylor: Hogy őszinte legyek, nagyon szerencsések vagyunk, hogy egy csomó szép dolgot mondtok nekünk. Az egyik ilyen, ami számomra a legtöbbet jelenti, amit egy rajongó mondott, hogy... nem változtam semmit. Ez talán az egyik legnagyobb bók Tőletek srácok! :')

Kérdés: Melyik a kedvenc "részetek" bármelyik Twilight filmből?
Kristen: Tettünk alapvető "fogadalmakat", amik sokkal többet jelentenek, mint azt gondolnánk. Ezeket mondván egy csomó ember előtt, akik valójában nem is tudják mi folyik köztetek. Nem normálisak. Az "örökké" valójában "örökkét" jelent, és ezt soha nem olvastam így ezelőtt. Olyan mint valami vicc lenne. És mikor ezt olvastam: "Oh, ők nem is tudják valójában miről is beszélünk..!" :D

Kérdés: Boldog vagy hogy megszabadultál "tőlük"? (-bocs a fordításért, de ezt nem tudom értelmezni másképp)
Rob: Hogy boldog vagyok-e hogy megszabadultam tőlük? Igen, igen, az vagyok. Öhm....
Taylor: A válasz igen! :D

Kérdés: Mi volt a legjobb az egészben?/ Milyen volt együtt dolgozni Velük? (Robbal, Kristennel, Taylorral)
Bill: Tudod, a legjobb dolog az volt, mikor először találkoztunk. És ahogy teljesen beleadták magukat mind a 4. mind az 5. részben. El sem tudom mondani, mennyire komolyan vették az egészet. Rob mindig rámutatott dolgokra. Szóval, tényleg nagyszerű volt együtt dolgozni velük. Hihetetlenek!

Kérdés: Milyen volt először megpillantani az esküvői ruhádat?
Kristen: Annyira megkönnyebbültem! Sok olyan dolog van, ami totál elviszi azt a pillanatot... vicces. Az emberek folyamatosan azt kérdezték," szükségem van-e (külön) bemenetelre". Örülök hogy nem kellett. Soha nem képzeltem el, mit is viselek valójában.. :D
 Végül is, nagyon szép volt, és imádtam!

Kérdés: A leghidegebb forgatási nap?
Taylor: Ez könnyű. Az eső jelenet a New Moon-ban, teljesen nevetséges volt. 3 fok volt. Semmit sem viseltem, csupán egy rövid sortot. Ez volt a legrosszabb! Volt egy "esőtorony" szerűség. 12 órán keresztül vettük ezt a jelenetet. Kristen kontaklencsét is viselt.
Kristen: Kancsal szemek. Szó szerint. Az eső próbálta kinyomni a szemeimből... :D

Kérdés: A legjobb nap a forgatáson?
Bill: A tánc jelenet.
Kristen: A tánc jelenet vagy a fogadás?
Bill: A tánc jelenet.. tudod a.. Kristen: Oh, igen, igen, tudom! (Rob közben próbál kinyögni valamit mire..) Kristen: Egy tánc számít nekem igazán..! (közben Taylor vállát fogdossa, Rob pedig csak rázza a fejét.. :D)

Kérdés: Melyik volt a legkönnyebb és a legnehezebb dolog a forgatáson?
Bill: Az a jelenet, mikor Bella szül, majd meghal. Amikor ezt vettük az egész csapat teljesen elnémult  Olyan volt, mintha valami igazi dolog történne...!
Kristen: A "születéses" jelenet sokkal nehezebb volt. Nem akartam megállítani az egészet. Tovább akartam "tolni".

(Itt van az a bizonyos bekiabálás: "MY BOYFRIEND IS ENGLISH!" :P)


Kérdés: Mi volt a legjobb tanács, amit a szüleidtől kaptál?
Taylor: (gondolkodik)..Öööhmm..... Nem adtak konkrét tanácsot. A szüleim mindig azt tanították, hogy keményen kell dolgozni. Semmi nem lesz az egészből kemény munka nélkül. Ez talán a legjobb dolog. :)

(Közben persze bekiabálják hogy: "VEDD LE A PÓLÓD!" :D )


Kérdés: Mi volt a legemlékezetesebb dolog a Saga-ban?
(Itt valaki bekiabálja hogy: "Kristen!" mire Rob csak mosolyog.. :D)

Rob: Úgy gondolom az összesben van valami jó emlék. Az egyik ilyen jelenet amit "nagyon szeretek" az az első rész végén lévő tánc jelenet. Nagyon jó pillanat volt. Ott voltak ezek a kicsi békák és egyfolytában brekegtek. Ezzel a pillanattal kezdődött...öööööhhhm....ez az egész dolog.

Kérdés: Milyen érzés volt végre vámpírnak lenni?
Kristen: Nagyon jóó érzés volt!! Szó szerint erre született, hogy ezt megtehesse. :)


Kérdés: Láttátok már a Breaking Dawn part 2.-t? Mi a véleményetek?
Bill: Tetszett. :D
Rob: Én nekem is.
Taylor: Igazából nagyon nagyon büszke vagyok az egészre. Azt gondolom mindenkinek annak kell lenni aki érintett. Ezt a pillanatot fogom arra használni, hogy egy kicsit beszéljek Billről.
  Néha úgy tűnik, mintha nehéz lenne eljátszani ezeket a karaktereket a különböző rendezőkkel - de nyilván Ő nagyon tehetséges mint rendező, de még lenyűgözőbb számomra, mint ember.
Nagyszerű hangulatot/környezetet tud kialakítani a forgatáson. Nagyon büszke vagyok az egészre, és remélem Nektek is tetszeni fog! :)

(kihagytam a Bill-nek feltett kérdést, Sorry!)


Kérdés: Mi az "álom szereped" amit nagyon szeretnél megvalósítani/megcsinálni?
Bill: Filmeket csinálni speciális effekt nélkül. :D
Rob: Öööhhhm.....(Közben Kristen a "szavába" vág)
Kristen: SNOW WHITE! :P

(Mire a tömeg teljesen megőrül! :D)


Kérdés: A Twilight meghallgatásról kérdezik Robot, és Kristent:
Kristen: Akkor voltam meghallgatáson, mikor épp az Adventure Land-et forgatuk. Körülbelül 4 órát töltöttem Catherine (az első rész rendezője!) szobájában. A következő lépés az volt, hogy találkoztam ezzel a fickóval. (Itt Robra mutogat. :D)
Rob: Találkoztam Catherine-nel a házában, Velencében. (itt Kristen beszól Robnak.. :D)
Kristen: A cím....haahaha! :D
Rob: Kb 4 órán át olvastuk a szöveget. Emlékszem csináltunk különböző dolgokat. Egy csomó más dolgot. Volt néhány jelenet amit a kertben próbáltunk el... nem is tudom.. táncoltunk.. (Kristen ismét közbe vág :D)
Kristen: ...Micsoda? ... Figyelj, jobb ha odafigyelsz! :D
Rob: Öööhm...igen, teljesen úgy éreztem, mintha ez egy teljesen más film lenne, ahhoz képest, mikor először olvastam fel a szöveget (Kristennel).
Kristen: Meggyőztem Őt (Catherine-t) hogy biztosan Ő lesz a megfelelő (Edward szerepére)! :')

(A tömeg elkezd kiabálni: KÖSZÖNJÜK KRISTEN! :D )

(itt is kimaradt, mikor is Kristen Belláról beszél pár szót, bocsánat!)

Kérdés: Mi az amit szeretnétek mondani a rajongóknak?
Taylor: A Ti támogatásotok nélkül ez nem sikerült volna. Nagyon köszönjük Nektek!
Kristen: Azt kell mondjam.... Ez nem fog működni.Sokszor próbáltam ezt. Amit igazán  szeretek ebben a helyzetben az, hogy ez annyira nem normális! Nem tudok jobb metaforát ...Tudjátok..ez soha nem fog megtörténni velem újra... :')
Rob: Igen....hát.. tudjátok az összes sajtótájékoztató és azok a dolgok, amit csinálunk őrülten unalmasak! :D Az emberek azt kiabálják " Húzd le a nadrágod" - vagy bármi, tudjátok, ez teszi egy kicsit izgalmassá ezt az egészet. Soha nem láttam ennyi fanatikust, ilyen nagy szeretettel bármiféle sorozat iránt. Még a Harry Potter-nél sem! A Twilght rajongók teljesen az őrület szélén állnak! Nagyon szórakoztató volt ezt "látni" az évek során. :)


- VÉGE! -




(Ha valaki elviszi a fordítást, az legyen szíves írja ki forrásként az oldalunk címét! Nagyon köszi! :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése