2013. máj. 5.

Rob és Kristen - Együtt. Mindig együtt (fordítás)

Kértétek hogy fordítsam le az egyik -szerintem- legjobb Robstenes bejegyzést a Robsten Addictions oldalról.

Hát, íme!





Megpróbáltam a lehető legjobban leírni Nektek belőle a lényeget. Szerintem eszméletlen jól leírta a dolgokat! :) (egy két részt kihagytam, mert...elég sok "csúnyaságot írt", de ha akarjátok azt is beleírom)

Oh, és szeretném jelezni, hogy ezt NEM én írtam, csak fordítottam. Ha a végén valami nem tetszik, akkor nem nekem kell reklamálni, hogy ezt mégis hogy képzeltem bla-bla, hanem szépen felkell menni a Robsten Addictions oldalra, és angolul leírni a véleményeteket. ;) )




Fordítás: (eredeti szöveg: ITT!)


Ismered azt az érzést, amikor valami szörnyen csodálatos dolog történik, de nem tudod leírni szavakkal mennyire nagyszerű?



Először is.
Emlékszel, mi történt néhány héttel ezelőtt?
Ami szinte majdnem túllépte a tavalyi Cannes-i Filmfesztiválon történt dolgokat!?
(Cannes-i Filmfesztivál - 2012.05.24-25.)



De csak majdnem.

(Coahella Fesztivál - 04.12)


Igen, ez az.
K*rva nagy dolog, nem igaz?
Rob és Kristen megosztják egymással az üdítőjüket.
Együtt töltik az időt.
De ez sem volt elég.

Nem, nem volt.



És hogy ezután mi történt?

(Coachella Fesztivál - 04.13.)

Egymás kezét fogják.
A nyilvánosság előtt.
Igen.
Ez egy k*rva nagy dolog.


Emlékszel, mikor Kristen ezt mondta?

"Most nem zártam le semmit.
Ez az amit mondtam arról, hogy nincs szükségem "felépített" falakra.
Nem akarom megfosztani magam semmitől az életben.."

Most már nem tartja vissza.
Nem fosztja meg magát attól, ami az életében van.
És Rob része az életének.
Szereti Őt.
Nem mutatja ki.
De nem is rejti el.


És akkor...
ha a kézfogás nem is volt elég..
valami más is történt.


Ez egyeseknek biztos fáj!

Igen, biztos rohadtul fájt!
Látni Kristent mennyire boldog...
Robbal.




És a nap végén..
féltékeny vagy!

Mert nem kapod meg azt, amit akarsz..
Nem kapsz meg valakit..
akinek a szíve már másé..

Önző vagy.
Semmi más csak gyűlölet tölti meg a lelkedet.
Soha sem törődtél Rob boldogságával.


de ha mégis
akkor az Ő kedvéért legalább boldog lennél.
De...

Semmi más nem érdekel csak saját magad.
Akivel Te akarod hogy legyen
Akivel nem akarod hogy együtt legyen.
Minden rólad szól.

De tudod mit?

A világa nem körülötted forog.
Amit te akarsz az nem számít.
Mindig is az lesz amit Ő akar.
És ő választott.

Kristen az akivel most van.
Kristen az aki átöleli.
Kristen az akivel leéli az életét.

Igen.

Csak gondolkozz el ezen, és próbálj meg együtt élni vele...


De itt még semminek sincs vége..

...

"Rob papa."


Nem szó szerint, de...
technikailag ő az... egyébként. :D

Ez a duzzogó pofi lesz a halálom! :D

"Kristen mama" is rajta van a képen.
Ez az egész azt mutatja nekem, hogy ők igenis egy család.
Ne kérdezd, miért...



Szóóval..
Rob papa és Kristen mama.
Úgy döntöttek, hogy kiruccannak egy kicsit a "gyerekeikkel".
Ők csupán csak velük akartak lenni egy kicsit.
Egyszer az életben...tudod?!




Nem tudom eldönteni, melyik aranyosabb.
Az hogy "szülők" lettek
vagy az hogy "építettek" együtt egy közös házat
két imádni való kutyával?
A "Pattinsonék".
A négytagú család.

..de...Te mond meg!



Oh, és..
Tudod van itt még valami amit tudnod kellene..

Nem kell nagy felhajtást kelteni
akárhányszor Rob elhagyja a várost munka miatt
vagy el kell intéznie egy-két dolgot.


Mert nem számít Rob hova megy...
Ő mindig visszatér Kristenhez.
Mindig.


Mert az otthon ott van, ahol a szív is.
És ő, Kristen ott van, az otthonában.

Egyenlőre ennyi..
a következő alkalomig..


.....


A fordításért előre is bocsánat!! 
Többször elmondtam, hogy nem vagyok perfect angolból, úgyhogy, ha valamit elírtam, kérlek jelezzetek, és javítok. :)

Azért egy két dolgot szerintem baromi jól leírt a csaj. Ez a "Nem kell nagy felhajtást kelteni, ha Rob elutazik valahova" szöveg....azért, ha belegondoltok tökre igaz!. Nem kell túlreagálni a dolgot, és egyből: ÚRISTEN! Most mi történt? Rob miért ment el? Szakítottak? szöveggel jönni. Elutazott. Dolga van. Ennyi. 
Valamiből meg kell élniük, könyörgöm! :D
De persze ez az én véleményem.

Naa, és Ti mit gondoltok? Jól le írta a csaj, vagy...kicsit túlzásba esett?




(Forrás: Robsten Addictions )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése