2013. aug. 1.

Katy Perry megemlítette Robot és Kristent az ELLE (UK) Magazinban

Katy Perry-vel készült egy rövid interjú az ELLE (UK) Magazinnak, amiben megemlítette Robot - a kapcsolatukat -, illetve Kristent. :)




Megpróbáltam nektek lefordítani a lényeget. Ha valamit rosszul írtam, szóljatok és javítom!

Interjú:

"..Katynek is van egy "A-listás" barátnője, akivel a kapcsolatuk néha úgy tűnik, mintha erőltetett lenne. Megsértettnek érezte magát, mint a többi nő (ebben az esetben), de Katy tett róla, hogy Kristen tudjon a Robbal való kapcsolatáról, pletykákról.
"Küldtem neki egy sms-t, amiben azt mondtam: "Tudom hogy láttad ezeket a dolgokat, de tudod, hogy soha nem lennék tiszteletlen veled. Én nem az az ember vagyok. Csak próbálok a barátja lenni, de sajnálatos, hogy vannak melleim..."

(....).."Oké, szóval itt van a bizonyíték arra hogy soha semmi nem történt Rob és köztem. Pukiztam is előtte. Rendesen pukiztam! És soha nem pukizok egy olyan pasi előtt , akivel randizok. Ez szabály..." (...) Ő a haverom. Én meg olyan vagyok neki mint egy nagy testvér. Csak együtt lógunk. Egyik nap azt mondtam neki, hogy: " Az egyik dolgok amire a legbüszkébb vagyok, hogy nem fekszem le veled Robert..." És ez igaz....
(...)





(Saját fordítás, úgyhogy ha elviszed, kérlek írd ki az oldalunk URL címét (www.robstenhungary.blosgopot.com)! Köszönjük! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése