2013. szept. 6.

Rob a német Interview Magazinban


Rob a német Interview Magazinnak adott interjút, amit megpróbáltam Nektek lefordítani. :)
(előre is bocsi! Nem vagyok jó angolból. Ha találtok hibát jelezzétek chatbe, vagy kommentbe)


Interjú: (angolul itt megtaláljátok)

R: Remélem nem zavar, hogy dohányzom!

I: Mit szívsz?
R: Saját e-cigimet. Próbálok leszokni róla már egy ideje, de ez itt... elég egyedi: minden cigit lehet szívni addig amíg már az egész dobozzal el nem szívtad. És..ha már befejezted, fogod és eldobod. Csak úgy mint az igazi cigarettát. Ez viszont tetszik. Kérsz egyet?

I: Persze.
R: És?

I: Szeretek mindent, ami.."füstöl".
R: Ezek rendkívül erősek. Még a repülőgépeken is szívhatod. Úristen! Úgy beszélek, mint egy eladó. :D

I: Milyen érzés a Dior Homme új arcának lenni?
R: Igazából soha nem akartam reklámokat csinálni.

I: ...és egyik reggel elfogyott a parfümöd?
R: Nem használok parfümöt!

I: Szabad ilyet mondanod?
R: Amikor 13 éves voltam vagy 14, minidig használtam parfümöt, de ma már nem. Akkoriban azt gondoltam hogy ettől majd felnőttesebbnek tűnök. Ezért volt fontos, addig a pillanatig amíg "borostás nem lettem.." :D

I: A rendező, Romain Garvas mintha azt mondta volna, hogy "tönkretetted" a BMW-t felvétel közben.
R: Mi van? Megegyeztünk, hogy nem mond semmit! Nem is törtem össze a kocsit.

I: Mi történt?
R: Úgy volt, hogy egy "6 méter" hosszú csík mentén kellett vezetnem 100km/h-val, ugyanabban az időben, amikor a hullámok jöttek, és én egyszerűen megcsúsztam. Ezek után a kocsi, a modellek, és Én is "belefulladtunk" a sárba. :D

I: ezt bevallottad az apádnak is?
R: Nem, miért?

I: Azt hittem, apád foglakozott veterán autókkal.
R: Ó, a francba, ez igaz! Azt reméltem a BMW nem tekinthető réginek. Egyébként az Alkonyat c. film után vezettem egy hasonló modellt feketében. Az a kocsi nem volt drágább 1000 dolcsinál - nem tartott sokáig megcsinálni, manapság ez klasszikusnak számít. Hál' Istennek apa már nyugdíjas! :D

I: Az a jelenet, ahol úgy nézki Te és a modell dohányoztok, azt nem előtte vettétek fel, ugye?
R: Nem (Rob nevet) :D

I: Vajon Roman Garvas-nak sokat kellett szerkesztenie a képeket, hogy az megfeleljen a Dior kialakult képéhez?
R: Nos, a joint nem volt igazi. :D

I: Akárhogy is nézzük a lány viszont az volt.
R: Lehet, hogy lesz egy "rendezői vágás" majd egy nap, ahol a közönség nem látja a mellét. Ó, nem, ezt visszavonom! - ilyen szörnyű megjegyzést tenni... :D

I: Végül is a közönség jobban szeret téged nézni, mint a meztelen lányt.
R: Pff...

I: Mióta eljátszottad a fiatal Salvador Dalí-t a Little Ashes c. filmben, folyamatosan meztelenül lehet látni a kamerák előtt. Ez olyan dolog, ami nem jelent problémát a számodra?
R: Angol vagyok! Nem! Habár most már oké, legalább is úgy érzem, hogy eléggé kidolgoztam ezt. De még akkor is sokkal nehezebb számomra, mint a többi dolog a forgatáson. Képzeljük csak el, hogy először találkozol Juliette Binoche-kal és 10 perccel később már szex jelenetet kéne forgatnod vele. Ez brutális! A Little Ashes c. filmben nagyon rossz volt, kínos volt: medencében voltunk és lazítanunk kellett volna egy kicsit. A medence széléhez úsztam, és mire megfordultam a spanyol srác már meztelen volt. Ő boldogan úszott felém, és én meg azt se tudtam mit csináljak. Úgy éreztem magam, mint Mr. Bean. Akárhogy is ez volt az első szex jelenet amit valaha csináltam. És ez egy pasival.

[...]

I: Két héttel ezelőtt, néhány fotó jelent meg, ahol egyszerűen átszerkesztették a fejed Jude Law-éra az ő kampány fotóihoz.
R: ez őrültség! (Rob nevet) :D

I: Találkoztál már Jude Law-val?
R: Sajnos még nem. De biztos vagyok benne, hogy ő ezeken csak nevet.
     Angolok vagyunk. Jó humorérzékünk van. Ez az ami megvéd minket minden őrültségtől, ami történik.

[...]


I: Most magadról beszélsz vagy a rajongókról, akik közel akarnak kerülni a sztárokhoz?
R: Az internet sokat változott. Ha keresel valamit a neten, nem is kell hozzá sok idő, hogy megtudj Rólam mindent: mit eszek, hogy nézki a k@kim, kivel alszom, hogy nézki a f*rkam, vagy éppen maszturbálás közben hogy nézek ki.

I: Tényleg?
R: Jó, kicsit talán túlzás.

I: Mr. Pattinson, Te London dél-nyugati részén nőttél fel, Barnes-ben. Milyen volt a gyerekkorod?
R: Elég normális. Mindig is egy átlagos srác voltam, aki mindig gondoskodott, arról, hogy ne legyen a figyelem középpontjában. Egy kicsit félénk és bizonytalan. Ezért úgy döntöttem, hogy feliratkozom a színjátszó csoportba, bár előtte már játszottam színházban.

I: Apád drága autókat javított. Anyukád egy modell ügynökségnél dolgozott. Te magad is modellkedtél a középiskola alatt.
R: Büszke vagyok ,hogy azt mondhatom, hogy nekem volt a legszánalmasabb modell karrierem a világon. :D

[...]

R: Mindig elloptam a tollakat a szállodai szobámból. Nézd meg: a hátizsákom tele van vele.

I: Túl sokat élsz azokban a hotelekben.
R: Szomorú, de igaz.

I: Mit mondanak a barátaid Londonból az "R-Patz" becenevedre, amit a bulvársajtó adott neked?
R: Szerencsére nem foglalkoznak vele. Csak úgy mint a Twilight-tal sem. Egyébként: Szeretném megfojtani a fickót, aki kitalálta az "R-Patz"-t!!

[..]

I: Hiszel abban, hogy semmit nem jelentett volna a kapcsolatod -a rajongóknak- Kristen Stewart-tal, ha nem lett volna a Twilight?
R: Lehetetlen erre egy megfelelő választ adni. Egy dolgot nem lehet elválasztani a többitől.

I: Nagyon diplomatikus....
R: Nos, mit kéne mondanom?


[...]

I: Szeretsz Los Angeles-ben élni?
R: Nagyon kényelmes. Süt a nap szinte minden reggel, és ha nem akarom hogy zavarjanak, csak felveszek egy pulcsit, sapkát, szemüveget, beszállok a kocsiba és elhajtok.

I: Az emberek azt mondják, hogy még csak most kerestél egy "sajtóügynököt", amióta felröppent a hír a Kristen-nel való szakításodról., mivel előtte nem láttad értelmét fizetni valakinek ezért az egészért.
R: Olcsó vagyok. És még mindig nincs ügynököm. Miért is tenném?

I: És kivel beszéled meg a dolgaidat, különös tekintettel arra, hogy hogyan is kezeld a paparazzikat?
R: A családommal. És az ügynökömmel.

I:"Kinek a kanapéján szeretsz aludni.." /On whose couch you used to like to sleep.../
R: Három évig éltem ezen a ..."kanapén" Az ügynököm dolgozott, amíg én a lakásában Playstation-öztem. Csodálatos idő volt - amikor egyik reggel kaptam egy hívást a Twilight-tal kapcsolatban....... Kérsz még egy száll cigit? Vigyél el egy pár szálat!...


....

(Forrás: RPLife)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése