2014. jan. 25.

Interjú Kristen-nel (Into The Gloss)

 
Lefordítottam Nektek az Into The Gloss oldalán lévő interjút. :)




(Előre is bocsánat, ha valamit rosszul fordítottam. Szóljatok, és javítom! ;) )

Kristen Stewart - Into the Gloss (2014)

"Ha láttál rólam képeket, amikor még 14, 15 éves voltam, akkor nem tudnád megmondani a különbséget köztem és a testvéreim közt. Úgy néztem ki, mint egy fiú, teljesen. Szeretem az extrém dolgokat, a különlegességeket. Farmert és pólót szoktam felvenni, és teljesen „fiúslány” vagyok, de ugyanakkor, mikor egy eseményen kell részt vennem akkor teljesen eltérő a megjelenésem. Balenciaga széppé tesz mindent, divatbemutatókat nézni olyan, mintha egy filmet néznél. De viselni nem a legegyszerűbb dolog. Nehéz beilleszteni az életedbe ezt a dolgot. De amikor megtudod ezt csinálni – viselni valami váratlanlant a te saját stílusoddal – ez hihetetlenül állati!

Még mindig nem igazán tudom hogyan kell megcsinálnom a sminkemet. Minden nap ugyanazt a dolgot csinálom, ami nem más mint: szempillaspirál és fekete szemceruza. Kicsit olyan vagyok mint egy mosómedve – már a sötét szemeim meg vannak – szóval csak egy kicsit sötétebbre kell festenem.  Az egyik sminkesem, Jill Dempsey készített egy szemceruzát, amit tényleg szeretek, de nem hiszem hogy csinál még ilyet, ami elég durva. Csak fekete ceruzát használok, mindegy hogy milyen. Van ez a bizonyos ceruza, amit a Toshopba lehet kapni és olcsó, szóval ezt szoktam venni, vagy 5 db-ot, ami elég sokáig tart, és nagyon nagyon jók! A szemem fölső és alsó részét szoktam kihúzni, és csak simán szétkenem az ujjammal.
Nincs kedvenc szempillaspirálom. Szeretem ha „csomós” – Akkor használom, ha csomós, fekete, és ennyi. Nem bánom, ha olyan igazán „pépes” és nehéz.

Ha úgy gondolom, akkor megmosom az arcom, de soha nem szedem le a szemfestékem vagy a szempillaspirálom, mert másnap annyira jól néz ki. Ez egy folyamatos dolog: igazából soha nem volt tiszta a szemem. (nevet) A bőrömre ezt a 'Proaktív kezelést' használom. Tényleg nagyon jó. Már tinédzser korom óta ezt használom. Úgy érzem, én vagyok a szószólójuk, mert ez valóban segített nekem, és én mindig azt mondom az embereknek „Oh haver!”  és említem is az interjúiban, de nem tudom elképzelni, hogy én tudnék bármelyikük reklámjában szerepelni. Nem is gondolom, hogy akarnának, őszintén.

Ha nem színész lennék, tuti biztos hogy a hajammal csinálnék dolgokat. Többet vágnék belőle, és festeném is. Valamikor szeretnék majd egy teljesen fiús hajat vágatni magamnak – nem egy szép, lányos verziót – mint amilyen James Dean-nek volt. És utána biztos leborotválnám. Aztán tetoválást csináltatnék a fejemre, mielőtt a hajam visszanő. Nem vagyok benne biztos melyik részre, de talán hátul alulra. Fogalmam sincs milyen tetoválás lenne. Gondolkodom rajta.

Megpróbálok nem erőltetni semmit. A felvételnél sokszor van ami megnevettet, segít, sokkal inkább mint azon gondolkodni hogy új képek készülnek. Mert abban a pillanatban teljesen átéled, és nem tudsz minden egyes szempontot megvizsgálni. Próbálok túl lenni rajta. Nem éppen a kedvencem, de sokkal jobb vagyok ebben, mint fiatalon. Ha jól érzed magad az meg is látszik rajtad. Például amikor fölteszem a karom, akkor nem érzem jól magam. Ez olyan, hogy a francba, nem tudom mit is kezdjek magammal érzés. Általában, ha jól érzem magam a kezem lent van. Megpróbálok természetes lenni. 
Én személy szerint semleges szeretnék maradni, úgy hogy a megfelelő pozícióban vagyok, persze ez bénán hangzik, de ez kell a szerephez, hogy átalakuljak. Ha elkezdődik egy szerződés és nekem már le van borotválva a fejem, probléma lenne, mert utálok parókát hordani. De a mód ahogy a szerepet kiválasztom nagyon energia igényes. 

Ameddig szilárdan tudom választásomat, addig az emberek bármit gondolhatnak rólam. Nem ítélhetsz el másokat, mert ő így gondolkodik rólad, ez az övék, és éppen ezért nem is aggódhatsz. Így sok ember sok dolgot rosszul ítél meg és ezért semmi jót nem teszel magaddal, sosem leszel művész például, ha aggódsz miatta. Ugyanakkor 23 éves vagyok. Szeretem a ruhákat, de ez nem azért van, mert „Ó Istenem én szeretnék mindig fontos lenni.” (nevet)

Angolul itt megtaláljátok!

(Forrás: Into The Gloss, )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése