2012. júl. 8.

Új BD part 2 Kérdések és Válaszok Jack Morrissey-vel



Kaptunk BD part 2-ből egy-két infót, amit Bill Condon (rendező) "munkatársa": Jack Morrissey osztott meg velünk, amiből hoztam pár részletet. :)


(Nem vagyok jó angolból, szóval ha valamit nem jól fordítottam, írjatok. :) )


Kérdés: Nagyon szeretem azt a részt amikor Charlie meglátogatja a Cullen-ékat, és rájön, hogy Renesmee Edward és Bella gyermeke. Ez benne lesz a filmben?
Jack válasza: Csak benne kéne lennie, nem gondolod? Oh, igen igen... :')

Kérdés: A BD part 2 azzal fog kezdődni hogy Bella keresztül fut az erdőn, vagy amikor felkel? Nagyon szeretném látni ahogy hátraszaltózik az asztalon.
Jack válasza: "Mindkettő. Hehehe..." :)

Kérdés: Mikor fogja Bill befejezni a végleges vágást a BD part 2-n? Van valami tényleges dátum?
Jack válasza: A vágás már befejeződött.



Na a lényeget kiszedtem a Kérdések és Válaszokból, de ha esetleg elakarjátok olvasni az egészet akkor lessetek be ide! :)









forrás: robstenation


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése